Általánosságban elmondhatjuk, hogy egy professzionális üzleti utaztatóval történő együttműködéssel időt, energiát és költségeket takaríthatunk meg, gördülékennyé tehetjük az utazások ügyintézését,…
Elsőre talán nem is sejtjük, mennyi különbség lehet első osztály és első osztály között. A légitársaságok extrémebbnél extrémebb szolgáltatásokkal próbálják…
Hogyan változtatta meg a koronavírus-világjárvány az üzleti utazási szokásokat és elvárásokat? Hogyan könnyítik meg a különböző digitális platformok az üzleti…
Egy üzleti utazás intézésénél hamar felmerül a kérdés, hogy a feladatokat saját magunk végezzük-e el, vagy keressünk egy kifejezetten erre…
2022. március 7-től – a koronavírus járvány ötödik hullámának visszaszorulásával – eltörölték Magyarországon a járványügyi intézkedések jelentős részét. Szabad és…
Az elmúlt időszakban számos légitársaság bővítést jelentett be a Budapestet is érintő járathálózatán, ami a járatok sűrítésével megnövelt kapacitásokban és…
A kommunikációs technológiák fejlődése és a koronavírus-járvány okozta társadalmi távolságtartás miatt az elmúlt években háttérbe szorultak a személyes találkozók, a…
Közzétette januári forgalmi számait a Budapest Airport: az év első hónapjában összesen 562 635 utas fordult meg a Liszt Ferenc…
A vállalatok sok esetben valami különlegessel akarják megjutalmazni a legsikeresebb munkavállalóikat, a legjobb ösztönzőt pedig a legtöbb esetben egy egyszeri,…
Egy üzleti utazó jól tudja, hogy repülőtér és repülőtér között rengeteg különbség van, főleg attól függően, hogy milyen közel helyezkednek…